Funderingar från Dannike

Nu när jag är tillbaka i Sverige ångrar jag att jag inte köpte mer i London. Jag är precis sådan här med allt jag köper. Jag har några specifika saker i åtanke som jag önskar jag hade införskaffat, men what done is done. Blir nog en londonresa till innan sommaren ;)

Dagen i sig har varit rätt okej. Känns inte som att jag idag kom hem från London efter endast 4 timmars sömn under natten. Har spenderat hela kvällen ihop med pojken som är trött efter ännu en tenta. Jag är tacksam för att vi inte har tentor på lördagar iaf! Såg melodifestivalen innan, Grattis till Malena Ernman!! Själv tyckte jag inte att rätt låt vann, men den är helt klart godkänd. Eller vad tycker ni? Stackars lilla Molly fick 2 poäng från någon jury i Sverige och det var allt hon fick.

Så imorrn blir det iväg till Göteborg för att umgås lite med Alex i hans skyffe och sedan bär det av hem igen för att packa upp allt från London och ta lite kort så att alla får se :) Sov så gott mer er!

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0