Flitig som en.. ?

Kom inte på något bra ordspråk, men jag har iaf varit flitig redan från start idag :) Sedan jag skrev mitt första blogginlägg har jag redan hunnit promenera med Mixie för att hämta Alex sladd till hans bärbara dator, fortsätta promenaden till Preem där jag postade ett paket med DHL och nu har jag precis betalat en faktura och en auktion på tradera :)
Det slutar förhoppningsvis inte här. Har massa kvar att göra, inte minst kolla upp vad som händer i skolan. Har inte varit där på en vecka nästan och det är inte för att vi varit lediga i en vecka.
Jag ska iofs iväg och sola med min Sara runt 16 och efter det ska kära Annika följa mig hem så vi kan spela lite rock band eller mysa till någon film :) alex skulle ha kommit hit, men hade redan så mycket planerat idag så förlåt älskling. Han ska nämligen iväg till Frankfurt i helgen och då hinner inte vi ses..

Vi får höras mer sen för nu ska jag återgå till att komma ikapp med alla sysslor. Puss på er!



Summer of 05

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0