Filmtittande i skolan

Sällan har det varit roligt att kolla film i skolan, men det är inte förrän ni kommer till högskolan som ni inser hur drygt det är. Filmerna är "lärande" och visar ofta situationer där eleverna lär, men det är för planerat, för tillgjort. Just därför sitter jag och bloggar mitt i det meningslösa tittandet. Snart är den iaf slut och då blir det studiegrupp. Vet inte vilket som är värst egentligen.

Har lite funderingar idag på vilka vänner jag väljer. Jag är väldigt petig med vilka jag har som nära vänner och jag släpper inte in många i den "inre cirkeln". Något har fått mig att tvivla på om jag gjort rätt val med vissa vänner. Ska man tåla tykna kommentarer och små lögner då och då? Det känns inte som att det är värt att satsa en vänskap på någon som man inte kan lite på. Jag ger många chanser, men vi får väl se hur många hon får. Just nu är jag bara trött..

Blir hem att sova. Zerina <3 Min Säng

Kommentarer
Postat av: Becka

Det tycker jag då absolut inte. De som inte fattar att vänner är färskvara förtjänar dem inte. Punkt.

2009-03-09 @ 13:43:37
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0