Everybody hates Mondays..

Jag vaknade med svullna mandlar idag och kunde knappt svälja. Steg ändå upp och åt med möda frukost.. Rätt så fint väder i Borås idag, men inte mycket solsken :(
Skolan varade till 12 och det gav mig en timmes shopping innan jag skulle sola. Jag passade på att köpa mig en klocka. kommer jag använda den? Njaa.. har köpt ett par klockor tidigare som står o dammar någonstans, men den här är extra söt. Är den inte det? :)



Nu sitter jag här med min nya klocka och har fortfarande jätteont i halsen. Åt det jag kunde till lunch, champinjonsoppa. Allt annat gör ont att svälja. Ska nog ta mig en liten tupplur nu och så vaknar jag kanske till en ny måndag där jag mår tipptopp (skoj ord). Sen så kommer nog Alex och hälsar på, can't wait! :) Hoppas ni har det bättre!  Puss på er



Champinjonsoppa är gott :)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0