En solig onsdag

Vaknade idag med solen skinande genom persienerna. Det gick inte att sova vidare så redan klockan 14 fick jag stiga upp ur sängen. Har varit ledig idag och jag borde nog ha gjort något nyttigt, men jag satt hemma, främst framför datorn. Älsklingen kom förbi i några timmar innan han åkte till Dannike. Jag promenerade lite med Mixie också vilket var jätteskönt i solen. Inget hände idag, en sån där dag som bara  flyter förbi.

Imorgon är det heldag i skolan. Insåg nyss att jag inte har ett laddat busskort så jag får gå till stan. Förhoppningsvis blir det lika vackert väder imorgon som tidigare i veckan :) Enligt SMHI ska det iaf vara sol i lilla Borås. Ha det bra i solen :)



Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0