En ny start

Vaknade vid 12 (egentligen 11 - sommartid) och bestämde mig för att vara nyttig. Jag pluggade som bara den på engelska översättningen för att få den gjord. Efter den bestämde jag mig för att jogga. Det blev en runda på 2,5 km som tog mig ca 15 min. Har inte sprungit på 1 år minst så har världens sämsta kondition. Sen så kom Alex och vi så Marley & Me. Filmen var helt okej, men jag grät som bara den i slutet. Jag klarar inte sorgliga slut och ett bölarslut var mer än jag kunde ta. Grät i floder i slutet. Vill inte säga varför för då förstör jag allt för er som tänkt se den.

Något som är lite roligt är att jag har gått ner 2 kilo på en dag - jogging gör under ;) Näe skämt åsido.. måste ha ätit grymt onyttigt över helgen. o sen har jag upptäckt att mitt hår börjar bli långt igen, kan sätta luggen bakom öronen!!! Nog med de goda nyheterna, imorgon är det despression aka skola.



Imorrn blir det att sola med Sara, see you tomorrow darling ;)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0