En lördag

Vad gör jag en lördagkväll? Jo, jag sitter hemma med datorn och xboxen. Om Alex hade varit här hade det varit annorlunda, men ikväll är han på fest arrangerad av Chalmers. Har ägnat största delen utav dagen att spela xbox och jobba med engelska-översättningen. Det finns verkligen inget att rapportera.
Det jag borde gjort är spenderat lite tid med tjejerna - tjejkväll, utekväll, filmkväll... ja nåt! Här har ni lite bilder från tidigare tillställningar. Jag borde ha ringt er, sorry tjejer. Miss you all ♥



Ni som kan, finn ett fel! HAHAHAHA
Och Lina det här är den enda "bra" bilden på oss ihop. Jenny, dags för spelkväll snart igen?

Kommentarer
Postat av: Lina

Skitsexig bild på oss. Men du skulle gått på feeest med mig! (Eller bjudit hem mig till xboxen)din dumis! ;P

2009-03-29 @ 00:24:13
URL: http://pajron.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0