En dag i skolan

Skoldagen började hyffsat tidigt, klockan nio. Jag var inte jättetaggad att gå till skolan, fast när är jag det? Jag visste att vi i gruppen skulle skriva ett roligt grupprotokoll om "regler" vi skall ha i studiegruppen. Ännu roligare blev det när jag blev monster och skitsur för att jag alltid tar åt mig. Jag kämpar med att vara trevlig och tänka på allt jag säger, but I just let it all out. Jag kan väl inte klandra studiegruppen på mitt utbrott, men det känns väldigt onödigt att diskutera grupssamvaron i en grupp som kommer splittras inom ett par månader. I'm not here to make friends.. fast det är ju en fördel om man gör det ;)
Har valt att sluta nu, valt eftersom jag pallar inte gå på Ms Bourgharts föreläsning, speciellt när vi inte behöver den inför studiegruppsarbete. Så min "vanliga" skoldag varade i 3 långa timmar och tro mig de kändes längre än vad de verkar.

Så nu har jag bokat soltid klockan 13.30 för mig och Ajli. Ska bli kul att se vad hon tycker om stället och dessutom resultatet efter "stekningen". Resten utav dagen har jag planerat att städa lite, rensa kläder, sätta upp auktioner osv. Behöver få ut det gamla för att få in nytt. Har nyligen sålt grejer på tradera och tjänat ca 800 kr so I'm happy :)


Dagens funderingar: Hur har Sara det i Åre och varför/vem är det som försöker hacka sig in i Alex nätverk?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilken fin blogg! Har inte hunnit läsa allt ännu, men ska. Gillar du rosa? Ha det bra!

2009-03-02 @ 16:09:24





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0