Äntligen kommer våren till Borås

Vaknade upp tidigt imorses, klockan 8. Vem försökte jag lura? Jag åt och somnade om, med andra ord skippade jag dagens föreläsning som handlade om studieteknik. Ganska ironiskt att jag missade en föreläsning om hur viktigt det är med sömn, att äta rätt  osv när jag nog är den som behöver skärpa mig mest. Fast jag vet vad jag gör fel och jag bryr mig inte :P
Dagen har varit riktigt skön när det kommer till vädret. Solen har skinit nästan hela dagen och jag passsade självklart att klä mig därefter. Jag tog till och med fram solglasögonen (som var grymt för stora). Jag träffade min gamla studiegrupp, eller ja de som hade "tid" att ses. Men det va kul att få höra det senaste skvallret och jag har tydligen halkat efter på det. Försökte ta ett foto med hela högen, men det var bara Jenny som vågade posa med mig. Ni andra borde skämmas :P



Sen så tog jag en bild på dagens outfit. Försökte ta en normal bild på Mixie med en brosch på halsbandet, men hon skulle tvunget göra olika poser :P




Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0