Att blogga är som att träna

Jag bloggade inte under en vecka och precis som med träning hade jag ångest ett tag. Kände att jag borde jaga internet och krångla, precis som när jag tog ett brejk från träningen. Problemet med mig (och många andra?) är när jag väl tatt en paus från något, kan den vara väldigt länge.
Har tvingat mig själv att blogga på senaste, men utan vidare inspiration. Har inte ork att göra något just nu så kanske inte är bloggen jag är trött på, kanske bara allt..
Här har ni lite mer bilder från New York..

Vi bodde 5 min ifrån Central Park som vi bara besökte en gång dock :P

Första dagen shoppade vi mestadels, fast det gjorde vi varje dag.

Times Square såg ut som vanligt.

Vid Wall Street hittade vi USAs flagga, som iofs fanns runt varje hörn, men den här var lite större. Jag och Alex posade. Jag med Vanilla Coke - I'm loving it!


Vi åt sjukt god frukost, men de var omöjliga att äta upp. Vi har nu full förstående för hur Amerikanare är feta.

Allt för ofta såg det ut såhär..

Vi hittade Swedish Fish, jättegott faktiskt :)

Sist, men inte minst. Har ni sett The Naked Cowboy? Gick inte att missa.


Nu har ni fått nog med plågeri. Har egentligen över 200 olika bilder, men tror inte någon pallar se dem. Det var nog att plåga Sara med dem. Och tjejer; lycka till på balen. Jag kommer vara där med kameran i högsta hugg :)

Kommentarer
Postat av: amanda

åhh! har du varit i new york! vill också dit!

2009-06-23 @ 21:41:32
URL: http://amandaalager.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0