Framsteg

Precis när jag satte mig för att skriva ringer en kompis (Malin, Malin, Malin - nu har jag nämnt dig ;)) och avbryter. Sedan blir jag sugen på bullar så nu sitter jag här med min varma kanelbulle och njuter.  Jag har föreläsning just nu "hur långt är ett äppelskal?". Nu tror ni kanske att jag sitter och bloggar på föreläsningen, men nejdu såpass respektlös är jag inte. Jag skippar den föreläsningen istället ;) För er som går på högskolan så kan jag tillägga att det är Mrs Bourghart som håller i lektionen också så don't judge me!

För att koppla till överskriften så ha vi äntligen gjort framsteg i studiegruppen. Jag känner enorm skillnad både i kvaliten på resultatet och sammanhållningen. Låter nästan som att jag skriver något som skall lämnas in :P
Vi jobbar just nu i studiegruppen med att planera ett arbete kring en barnboksfigur och vi har valt familjen Hedenhös. Wow, första gången jag kom ihåg familjens namn. Jag, det lilla invandrarbarnet, har minsann inte fått växa upp med sådana lärorika barnböcker. Här fick jag läsa på pappas cigarettpaket, reklamtidningar och annat "roligt" - inte riktigt, men jag hade aldrig hört talas om Barnen H.. tidigare. Vi har lyckats lägga upp temaarbetet och delat upp det inom oss fyra i gruppen.
Fick med tjejerna på en bild när jag fotade det vi skrivit på tavlan. Bara pojken Johannes som inte finns med.
                Malin & Anna-Karin l Malin (studiegrupp - Johannes)


Funderar på om jag ska köra Hip Hop Abs igen, men får prioritera Ajli som jag lovade att vänta på när min föreläsning (som jag skippade) var slut. Elaka jag åkte ju hem.. får se hur jag löser det här. Men nu när jag äntligen är hemma tidigt får jag väl passa på att njuta utav att göra inget :)

Ps. snälla söta rara blah blah lämna kommentarer så att man vet vem som snokar på bloggen ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

hehehe, ja nu har du nämnt mig...men du får ju mig att framstå som en bimbo som bara vil nämnas i en blogg...



jaja, jag skrattar bort det, precis som bilderna du tog på mig...



måste ju länka till min blogg här!!!

http://malinslivsblogg.blogspot.com



smygreklam!!

2009-01-29 @ 14:14:48
URL: http://malinslivsblogg.blogspot.com





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0