Ute på landet..

Då var jag ute i Dannike igen. Här faller snön långsamt ner till marken och stjärnorna lyser starkt och tydligt i den mörka natten. Det känns skönt att få komma hit ibland och bara andas in frisk luft, trots att Boråsluften inte är den värsta. Nog med prat om luftkvalité :P
Imorgon blir det att fira Chris igen och den här gången ska vi bowla, jag och familjen Thor. Får se hur mycket skills jag har imorgon. Tvivlar på att  jag vinner iaf.

Idag har det varit, som planerat (för en gångs skull), fototagning med Sara. Vi var hos mig, mycket pga att jag var för trött för att ta mig till henne när jag vaknat så tidigt. Jag satte klockan på 12, bara för Saras skull :P  Vi tog ca 400 bilder på ungefär 2 timmar. Tog främst tid att byta outfit och diskutera hur vi skulle ta bilderna. Senare på kvällen kom Alex och det bar iväg till Dannike. Skönt att slippa gästerna hos mormor & morfar som bara är ute efter att peta (plåga) Mixie. Här har ni (det bra) resultatet från dagens fototagning iaf :)




Zerina & Sara 2009

And yes we have way too much spare time ;)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0