Halo Wars at last!

Fick mitt Halo Wars, givetvis till xbox 360 idag!! När jag beställde det för ungefär en månad sedan fanns det en chans att jag skulle få med en t-shirt och en nedladdningsbar flaming warthog och allt det fick jag! :D
Ja, nu låter det här som att jag är en jättenörd, men jag har faktiskt inte ens orkat ta mig igenom det än. Visst är det kul, men det är samma sak igen och igen och igen.



Förutom spelat halo Wars har jag också spelat Rock Band 2 och det med Annika. Hon var här i några timmar och vi hann ta igen lite tid förlorad. Vi tjötade inte bara, vi tog också bilder i mina andra två peruker. Snygga och användbara, inte sant?



Resten utav kvällen har jag och Sara diskuterat hotel/motel/vandrarhem, ja allt som inkluderar ett rum vi kan hyra i London. Till en början palnerade vi att vi skulle hålla oss vakna torsdag 21:05 - lördag 09:55, alltså bara hålla oss vakna i 48 h. Allt som allt går resan på ca 250 kronor inkl. flyg och bussresa till Londons centrum, men sen har vi så underbara föräldrar som vill bjuda oss på hotell. Tydligen tycker inte de att det är passande att vi luffar runt på flygplatsen och dessutom inte får någon sömn. Nonsens tycker jag, men de betalar so why not? Förhoppningsvis hittar vi något passande ställe imorgon.. Ingen som har något nära Oxford Street att rekommendera?

London.. I can't wait



Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0