Alla Hjärtans Dag

Tisdag den 14de februari, en dag som nästan alla andra. När jag var yngre tyckte jag att det var så viktigt att vara med någon kille på denna dag och nu är det väl samma sak. Fast jag tycker att det är viktigt att vara med Alex varje dag så Alla Hjärtans Dag har tappat i värde för mig. Men Alex var jättesöt och gav mig olika lotter, gelehjärtan och en söt liten nalle. Jag fick ett jättegulligt kort också :)


Så söt var Alex :)

Jag var väl inte lika underbar med mina Aladdin hjärtan, men det är tanken som räknas ;) Underbart väder idag också och nu blir det väl en promenad med Mixie o Alex här i Dannike. Ni får ha en skönt fortsatt Valentine's day.





Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0