Praktiken

Tar tillfället i akt att blogga när barnen är ute på rast och pedagogerna dricker kaffe. Stor fördel med att inte vara koffein-narkoman!
Sov inte mycket inatt eftersom jag blev fast på msn med en kompis. Rätt skönt att få prata om sina "problem" med någon som är neutral.
Idag ska jag iväg till Sara efter praktiken för att göra henne blondare (hårfärgen of course). Umgås och planera lektioner är det enda på agendan.

Det var ett tag sedan, men here it goes:
Dagens fun-fact: När jag var riktigt liten trodde jag på reinkarnation. Jag var rädd för att döda maskar, myror och andra kryp eftersom jag trodde att de kunde vara farmor, farfar osv. Det blev rätt jobbigt när jag skulle "ta hand om" maskar en regnig dag.

Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0