London - here we come, here we go

Då vart London bokat :D Jag och Sara, två dygn och ingen sömn = favorit i repris.
Det sista jag behöver är mer saker, men det är så kul att åka dit o shoppa! Visst är det kul att få hem grejerna & en massa nya saker, men det är själva resan, kapen vi hittar och hela äventyret! Att gå till Sainsbury's och köpa frukost är en tradition och bara det är en stor del av allt det bra!

För övrigt så får ni en intressant lista med saker jag passat på att räkna nu när jag flyttat:

- 34 par glasögon (2 shutter shades, 3 med plastglas i & 29 solglasögon)
- 8 skinnjackor (varav 4 svarta!!)
- 165 par skor

Blev lite besviken när det bara var 165 par..blir minst 3 par nya i London!

Jag är inte den som sitter och väntar på att något ska hämta! Så jag klickade hem lite skor från Nelly.com ;)


modell: Matsumoto

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0