Hemma igen!

Nu har jag varit duktig och simmat 2 km! Känner mig rätt så seg, men det behövdes, inte rört mig mycket på senaste. Och imorgon reser jag till London och kommer inte tillbaka förrän på torsdag. Får hoppas att jag har energi till att simma då!

Lite tankar på senaste..
Varför ska det vara så pinsamt för en kille att komma hem till en tjej som fortfarande bor hemma? Och då menar jag killkompisar och inte något annat. Jag har flera killkompisar som gärna träffas ute, hemma hos dem eller ja.. var som helst förutom här hos mig och mina föräldrar. Det känns tydligen "så konstigt att träffa dina föräldrar".. Mina föräldrar är väl medvetna om att jag har killkompisar och att jag inte är på väg in i ett förhållande..
Det är nästan för bra att va singel, jag sköter mig allt för mycket :/

Jag minns när jag va 12 och tog den här bilden



Nej föresten, det var för två år sedan exakt.

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0