Äntligen lugn!

Kom hem nyss från ett besök hos mormor och moster. Joggade en bit för att jag frös så hemskt mycket. Verkligen inget roligt väder just nu! Mixie fick ta bilen hem med mamma, men jag ville ha motion :)
Var iväg och käkade med John på Eat tidigare idag, känner att jag behöver röra på mig efter den portionen (pomfritt, bearneisesås mm..)
Fixade med håret idag som sagt och har försökt ta bild, men ni har sett kvalitén med laptop-kameran. Ni får ha lite fantasi!




Nu märker folk iaf att jag ändrat något :) Förnyelse är alltid bra!

Kommentarer
Postat av: Maximiliantilda

Great work,webmaster,nice design!

2012-06-20 @ 11:49:18
URL: http://maximiliantilda.blog24h.com





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0