Måndag, the first day of the first week

Det här är min första vecka i skolan. Förvisso börjar jag inte förrän på onsdag, men jag känner mig redan mer bunden än tidigare. Innan jobbade jag bara under helgen och hade sedan 5 dagar på mig där jag varken kände stress eller tvång.
Jag vaknade rätt sent, trots att jag ville försöka sova lite så att jag kan vända dygnet. Jag gick upp vid halv 3. Undra hur det ska gå när jag har praktik samma dag som jag slutar jobbet vid 6 på morgonen?
Jag spenderade dagen med att städa lite, spela Rollercoaster Tycoon 1 (kult!), se Harry Potter, handla och träffa Sara & Anna. Kikade lite på handbollsmatchen med dem, inte alls intressant. Det är en sak att utöva en sport, men bara glo.. känns rätt meningslöst. Jag jagar gärna en boll, men ser helst inte andra jaga en. Förutom John då :)

Nej, nu ska jag göra mig iordning för sängen. Förhoppningsvis blir det inga problem att somna såhär tidigt.

Foton från förra veckan..


John satt och spelade, jag posade :)


Jag bad John ta ett kort ihop med Mixie. Visst blev det fint? :) De bästa ♥

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0