Januari och framåt..

Jag och John har bott ihop i snart 5 månader. Vi har aldrig haft några större problem/gräl, hoppas det håller :) Jag har anmält mig till skolan igen och jag börjar på tisdag vecka 3 (nu har jag äntligen koll på veckorna). Jag och Sara ska plugga någon sorts fritidsaktivitets-kurs som egentligen är helt oväsentlig för mig som pluggar till att bli lärare inom skolan, men jag vill hellre studera ihop med Sara.
Jag har planerat att fortsätta jobba helgnatt och plugga samtidigt. Jag har kikat på mitt schema och det verkar inte vara ett problem, mer än under veckorna vi har VFU. Jag får helt enkelt "vara sjuk" 2 av måndagarna ;) 4 veckor VFU är enormt långt, speciellt när det är på en och samma gång. Om jag hamnar på en viss skola lär jag ta ännu ett uppehåll.. suck.

Ser fram emot att allt ska börja igen dock, så att jag blir färdig med allt och kan börja "på riktigt". Inget händer så länge jag fortfarande studerar.

Ska försöka blogga lite för er som gillar att snoka och för er som "inte har tid" att ta reda på allt från mig personligen ;)

Hoppas erat år började bra och fortsätter likaså!

Här har ni lite bilder, min och Johns julhälsning och Mixie från igårkväll innan jag kilae iväg till Ericsson.




Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0