År 2010

Januari - Jag kom tillbaka från ett besök i Bosnien och var mer förvirrad än någonsin. Åkte till Englad med Sara & Alex, shoppade för mycket (precis som vanligt).

Februari - Jag minns verkligen ingenting från februari. Tror felet ligger i att det bara är 28 dagar, inte mycket man hinner med ;)

Mars - Vi flyttade ifrån Hulta till Svensgärde. Allt blev så mycket bättre! Som pricken över i, så träffade jag John ♥

April - Jag ♥ John blev officielt den 10 april. Mer minns jag inte..

Where the story begins..



Maj - Lämnar in anmälan om studieuppehåll och får den godkänd! Med andra ord har jag en garanterad plats när jag börjar plugga. Klassfest ute i Allingsås, ingen hit.


Juni - Börjar sommarjobbet på Ericsson, får lödcert och slutar skolan woho!

Juli - Jobbade bort månaden?

Augusti - Jag fyllde hela 22 år och fick välja pensionssparningsform (wohoooo ;)). Åkte till Bosnien i 2 veckor utan John :( Bränner mig och får skador från solen. Åker till Ullared med John. Klipper mig för första gången på 2 år och färgar håret för sista gången (förhoppningsvis).

September - Jag kommer hem till min och Johns lägenhet. En underbar soffa och säng väntade (mer än så hade vi inte då ;)). Jag börjar jobba helgnatt på Ericsson. John åker till Kreta i en vecka med familjen. Åker till Ullared med John, Lina och Siw. Sara </3 Alex.. Johns syster föder Hjalmar den 25 september.


John på Kreta där alla slingrade sig runt honom ;)


Ett hörn i vardagsrummet. En del av mig.

Oktober - Åker till Ullared med Annika. Och ännu en gång med Sara. Jobbar för fullt. Jag ♥ John firade 6 månader. Min senaste utgång, senast jag drack - torsdagskväll på X&Y.

November - Åker till Ullared med pappa och panta-tanten. Hon springer iväg i 2 timmar på pant-jakt utan mobilen med :( Jag och Sara åker till London över dagen.

December - Jag & John köper en bil ihop - Fiat Bravo. Åker till Ullared med Sara & Alex. Sedan igen med Pernilla, Siw, Lina och lille Hjalmar (tjejerna + bebis i familjen Gustavsson). Pyntar lägenheten och shoppar julklappar för fullt. Firar jul 2 gånger hos Johns föräldrar. Vi firar det nya året med Johns släkt, Rikard + the susages och pussas vid tolvslaget ensamma i Fristad med 2 vovvar.


Lite fööör bra förstabil.

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0