Sorg.

De senaste dagarna har jag bara jobbat och sovit. Och allt håller på att brista. Likt en påse full med saker som man försöker omfamna och hålla ihop så gott som det går. Men nu gick det inte att hålla emot och en del saker ramlade ut.
Jag önskar jag inte mådde dåligt eller att det är som det är. Helst av allt hade jag bara plockat upp det som föll ur, men riktigt så lätt är det inte.


Nu ska jag försöka vara positiv!
I veckan ska jag ha två inlämningar och jag har hunnit en bra bit på den ena. Jag har faktiskt nekat jobb för att kunna plugga på skolan! Det här är min sista vecka i SVAL-kursen och sen så börjar en kort kurs som tar slut till sommaren. Och nästa helg är jag ledig! :D Har satt upp mig på jobb, men vi får se om det blir någon övertid, har ändå inget bättre för mig. Phu, jag är så hemsk osocial och tråkig haha..


Kommentarer
Postat av: John

Om man ändå hade kunnat vrida tillbaka tiden, då hade jag gjort allt rätt.. För de blev så fel:(

Men nu är de jag som lider istället.. Ombytta roller:)

2011-11-21 @ 10:28:31





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0