Min praktik..

..är äntligen slut! Ta det inte fel, den har varit riktigt bra! Men det är skönt att få sova ut lite och ta igen. Det lyxiga med högskolan är att det är mycket egen tid till studier och då kan man unna sig sovmornar, vilket inte funkar när man har hand om en klass.

Min klass var riktigt bra faktiskt. Och handledaren minst lika bra! Jag var lite orolig för att jag skulle vara besviken efter den underbara klassen i Gånghester, men åhnej. Kommer sakna allihopa, vissa mer än andra :)

Förutom att jag haft praktik mån-fre i 3 veckor, så har jag också jobbat lite övertid de senaste två veckorna. Jag jobbade 1 extrapass per vecka, utöver mina ordinarie pass på helgerna. Då kan ni gissa hur slut jag är? Sitter just nu på jobbet och kämpar mot tröttheten.

John är på träningsläger tillochmed söndag, så jag har sovmorgon! :D


Är helt övertygad om att John och GOIF lirar med sånna här bollar.

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0