Tillfälligt tillfälle!

John lämnade sin mobil hemma så att jag kan använda den som modem! Han har stuckit till träningen och lämnat mig med alla förberedelser. Sara och Kalle ska komma förbi om en stund, så det kommer bli tacos och massa spelande på box och ps3. Tydligen tycker Kalle om att sjunga så det får blir tjejerna mot killarna ikväll! :)
Jag har köpt trådlösa mikrofoner till ps3:an och sen är Lips microfonerna också trådlösa, så vi lär gå all in när vi sjunger.



Har jobbat min andra dag på Ericsson idag och det börjar kännas av att jag får jobba hårt. Det finns mycket att göra och jag är den som jobbar på utan pauser för att prestera så bra som möjligt. Och nu när jag är hemma så är jag helt slut, pust!
Tänkte visa er hur vårat kylskåp ser ut oftast. Maten skiljer sig åt lite från dag till dag, men drycken är densamma. Vi är nöja iaf :)


Det finns lite som inte syns på bilden, i dörren och i en av lådorna. Men det här är väl ungefär det vi brukar ha.

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0