Sovdags!

Sarah och Kalle var här en stund och vi sjöng och åt under den (allt för korta) perioden de var här. I januari åker de till Kanada och blir borta minst ett år. Tråkigt när ens vänner försvinner så länge.

John sitter i köket och gör mackor. Vi har en hög med disk efter kvällens bjudning, men det får vänta tills imorgon. hoppas bara att jag inte är lika trött efter morgondagens jobb. Jag tror att jag kommer jobba med samma sak dessvärre och det bådar inte gott. Om inte annat så är jag lycklig när jag väl får betalt för min möda!

Tack till älsklingen som lämnar mobilen så att jag kan blogga. Och grattis på namnsdagen! :) (Han heter Mikael i andranamn).
PS. Orättvist att alla ska ha namnsdag(ar) förutom jag. Om de har Ragnhild så borde de väl kunna ha Zerina? Finns ju fler med mitt namn än det!


Dålig cam, men jag håller Johns mobil. Jag = glad :D

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0