Partitjöt

Fan vad de ska vara tjöt om vilka man bör rösta på och vad de olika partierna vill. Alla vill vi ha en bättre välfärd, ekonomi, älderomsorg, barnomsorg, sänkta skatter osv.. Bara för att ett parti har det som ett löfte eller en ambition, så betyder det ingenting.

Jag är klar med vart jag står och det finns lite som skulle få mig att tänka om. Jag önskar bara att det gick att stänga av allt tjöt om valet. Man har rätt att skapa sig sin egen åsikt och inte bör man kopiera någon annans.

Är jag den enda som har lust att sparka ner alla valskyltar? Jag kan garantera att Sverige skulle ha en rikare stadskassa om de sket i alla kampanjer och reklamer för partierna. Debatt. Det räcker..


Och vart fan går miljötänkandet när de gör skyltar av träd och bla bla.. Hämtar de ens skylten när valet är över? Och NEJ det här är inget slag mot vänsterpartiet.. råkade bara vara första bilden jag hittade.

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0