onsdag/torsdag

Har fortfarande inget internet och bloggar just nu från mobilen. Jag har äntligen all tid i världen att blogga, men onha medel för det. Dagen till ära spenderade jag delvis med Therese bänkade framför ps3an med singstar o guitar hero, delvis med brudarna på arenan IFE-IFK och till största del med pojken. Även om vi bor ihop pch träffas så ofta som möjligt, känns det inte som att vi har nog med tid ihop. Pojken la sig för 2 timmar sedan. Jag har lekt hemmafru, rastat Mixie och spanat på project runway. Programmet i sig har nog förlorat i värde, men jag får ideer ang hårstyling :) Imorrn blir det öppning för MediaMarkt i lilla Borås och jag ska kika in lite fort. Ska laga tacos, kanske få besök från Sarah och spendera många, många mysiga timmar med pojken <3 För er som inte vet/bryr sig så är det snart lön och jag har fortfarande kvar nästan halva lönen :D Jag har blivit av med shopping-beroendet! Wohooo! Ser fram emot lönen för att kunna spara den, vuxen-poäng? Hihi go natt på er :)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0