Min dag/kväll

Föresten så har jag haft en supermysig dag. Hade planer med Sara, men mådde uselt när jag åkte från jobbet igår morses och ville inte röra mig ur sängen. Jag och pojken spelade lite Halo Reach, tvättade ihop och avslutade kvällen med en film och myspys. Kan inte bli mycket bättre!

 

Här har ni en bild på en del av vardagsrummet. Har inte hunnit koppla in allting eller sätta upp det som vi vill ha, men det blir nog riktigt snyggt så småningom!

 

Nu är det dags att krypa ner bredvid pojken i den stora sängen. Tror aldrig vi kommer utnyttja storleken till fullo. Vi sover alltid på den ena sidan, ihopkrupna intill varandra. Mysigt <3

God natt!


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0