Ledighet och planer..

Jag är ledig ca 5 dagar i veckan vilket är skitbra, men det hade varit lite roligare om andra också var lediga då. Den stora fördelen försvinner lite när pojken och alla andra jag vill träffa, är upptagna. Har massa att göra, men det kräver internet, något jag saknar för stunden. Har hur mycket kläder som helst som jag måste bli av med, nu när jag blivit kvitt mitt beroende. Har inte shoppat kläder/skor på över 5 veckor nu! :D

Men jag och Sara (som letar lägenhet) ska snart iväg till Ullared för att handla till våra lägenheter! Jag älskar verkligen att åka till Ge-kås och komma hem med massa inköp! Även om det oftast är tråkiga grejer som ny tandborste, plastpåsar och olika storlekar på kastruller. Känns som att jag gjort ett kap på grejer som verkligen behövs :) Nu gäller det bara att Sara får reda på hur budgivningen går och om hon får lägenheten. Det är en lägenhet på Sjöbo i Borås, så jag vet inte om jag borde hoppas? ;)

Går just nu på Fisherman's Friends (salmiak) och kaffe. Magen mår lite sådär.. Vore väl konstigt om den inte gjorde det? Vilken kombination!


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0