Längtar..

Nu var det bara 1,5 timme kvar innan jag slutar! Helgen har gått otroligt fort. Önskar bara att jag hade internet som underhållning under veckan medan John jobbar. Jag har lovat och påstått att jag kommer göra mycket när vi skaffat internet, kan ju lika gärna slänga in att jag kommer jobba för världsfred.. Får hoppas att jag tar mig tid att fixa alla saker jag måste sälja och alla bilder jag tagit för att lägga upp på bloggen. Sen vore det en fördel att kunna betala sina räkningar :)

Imorgon blir det att besöka Media Markt med Sara för att byta hennes dator och köpa en micro till henne. Jag och John kanske borde göra det med.. hmm.. Ska sola efteråt också, det längtar jag verkligen till. Och som en påbörjad rutin så tvättar jag och pojken på kvällen. Det blir mycket roligare och mysigare om man tvättar (och allt annat generellt) ihop.

Min mobil dog, liten nackdel med de stora "nya" modern skärmarna/mobilerna = batteritiden är lika med noll. Så blir dessvärre ingen mobilblogg.. Får ta det imorgon. Har inget annat val än att använda mobilen ;)

God morgon på er alla!

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0