Kära Blogg..

Jag sa igår under mitt arbetspass att jag skulle försöka blogga mer, och här sitter jag förvisso lite sent, men bloggar!
Pojken la sig för en stund sen och jag har precis gjort mackor till honom. Vi äter helt olika mängder, jag hade kunnat ta en tredjedel och vara mätt.

Sen så är väl jag lite konstig med pålägg. Jag föredrar nötkräm, eller chokladkräm. Jag brukar ha det på både mackor, pannkakor och annat som går att smöra. Lite mindre nyttigt, men jättegott! :)

Det här inlägget tog ca 20 min att fixa då jag och John fortfarande inte har internet och jag tar internet genom min HTC. Det funkar, men går sniiigelsegt! Ska kanske till Svensgärde imorgon och kan göra en bättre uppdatering då! :)

Att infoga bilder tog ca 10 min. Längtar man efter internet? njaee ja!


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0