Heeeii...

Mitt förra blogginlägg skickade jag runt halv 4 då jag var på väg från jobbet. Insåg först nu att det inte kom fram, så har skickat mmset en gång till nu.
Det blev inte riktigt som jag hade tänkt idag tyvärr... Jag sitter vid brors dator medan John har varit i Fristad för att träffa familjen och bebisen. Jag trodde att vi skulle åka till systern där bara hon (med familj) var, men det visade sig att hon åkte hem till mor och far, och jag ville inte störa när de redan är så många. Jag har istället sorterat skor och flyttat allt jag äger till mitt sovrum här hemma. Ska mmsa in en bild snart!
John kommer när som helst och hämtar mig. Vi beger oss härifrån med 4 STORA påsar, fulla med grejer och åker mot Ica Maxi för att handla.

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0