Day 3..

Nu taggar man inför en lång ledighet. Helgen går jättefort när man jobbar och ledigheten känns jättelång, bara massa plus med helgnatt ;)
Jag skulle ha ringt Telia ang bredband, men självklart glömde jag göra det. Imorgon blir det med andra ord att ringa deras kundtjänst och kolla med dem. Får hoppas att jag inte glömmer igen!

Har spenderat dagen ätandes och gåendes runt i Knalleland. Träffade Sarah och vi gick runt på Knalleland. Jag köpte en liten skål till lägenheten.. yes, så kul är jag ;)
Sen så såg jag Kabel spela, grattis Alex till seriens andra mål! Det var riktigt kallt att stå stilla! blir att ta fram kappan imorgon! :)

Nu måste jag jobba på. Hörs sen!

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0