Planerad design!

Senast jag ändrade min design var någon gång innan våren kom, till ett gladare och ljusare upplägg. Nu är hösten igång och vintern nalkas så det ska bli förnyelse! Jag har skaffat lite fonts och nu gäller det att planera bakgrund samt alternativ banner. Om ni har några ideer så får ni gärna tipsa.
Jag hittade nyligen massa bra fonts tack vare en annan blogg och ifall ni vill se min blogg som den bör ses är det ett tips att själva ta ner några av dem. Om inte annat, så för att de är riktigt snygga och användbara!


Hitta dem här!

Kommentarer
Postat av: *Mette*

Tack för din kommentar hos mig! Vilken härlig blogg du har :-)

2010-10-13 @ 15:00:51
URL: http://mettesfoto.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0