First day, here we go!

Nu låter det som att jag är supertaggad på första arbetsdagen av veckan, men har kännt mig riktigt seg idag. Kanske för att jag var uppe till 3 inatt och streck-tittade på Gossip Girl eller kanske är det för att Jenny och Catrin hälsade på och jag fick gå upp redan vid 12! Livnär mig på massa gott godis just nu, tack ver jag Halloween och allt billigt godis :D Ica Maxi, Coop, Willys... ja, alla affärer har billigare godis :D

Idag är en av många dagar då jag är glad över att jag har just min John. Han har pratat om sakerna jag "hintat" att jag vill ha ett bra tag. Och precis som jag misstänkte så var halsdukarna slut när han äntligen tog sig tid. MEN han köpte ett par jättegoa fina vantar som jag också sagt att jag vill ha. Blev superglad!


Köptes på Gina Tricot.

//En klad Zerina :D

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0