Då och nu.

Vet att det blir lite mycket inlägg på en och samma gång, men det är nu jag verkligen har tid att blogga. "Lite mycket" är ett rätt udda uttryck.. hmm.

Jag är bara så lycklig över att jag är där jag är just nu. För ett år sedan var jag kluven, förvirrad och förblindad. Jag påstår inte att jag inte hade kul under mina "vilda" utekvällar, men jag är glad över att de är över.


För ett år sedan var jag ute  varje helg och var allmänt förvirrad.

Idag är jag precis där jag vill vara, självständig (mer än förut iaf), lycklig och klarare än jag varit förut. Utan John hade jag aldrig varit där jag är. Tack älskling ♥


Natten jag återvände från 2 veckor i Bosnien. Jag hade saknat min pojke..

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0