Sedan i söndags..

I måndags fick jag äntligen umgås lite med Sara. Vi har bara smsat på senaste. Jag hann dessutom se mig om på stan och sola.
Imorgon (idag) har jag och älsklingen spenderat 7 månader tillsammans som ett par. Jag gör lite större grej av det här än jag borde kanske, men jag älskar att ta hand om honom. Eftersom han sover och ändå inte läser det här förräns han öppnat paketet så kan jag visa vad jag köpt till honom. Hjärtan kommer som en tradition, men mössan är något han verkligen behöver. Han gillar inte mössor, men han gillar döskallar så vi får hoppas han gillar den här :)

Hans presenter innan inslagning..


och här har ni presenten redo med ett kort (med en dikt som relaterar till kortet :))


Jag ska upp om 4,5 timme för att koka ägg och förbereda Johns mat för dagen. Dags att lägga sig intill pojken och somna i hans famn. Ha en underbar natt/dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud va härligt, kärleken regerar :) grattis på 7 mån dagen!!

2010-11-10 @ 09:54:20





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0