Min Vecka 46

Det var vecka 46, visste ni det? Jag var tvungen att kolla kalendern tidigare i veckan för att kunna påbörja vår önskelista. Jag var på Ge-kås hela 2 gånger den här veckan och som vanligt så köpte jag mer än nödvändigt. Fick med mig massa julpynt, något jag tidigare aldrig behövt eller kunnat köpa hem. Mina föräldrar firar inte jul så de ville aldrig att vi skulle pynta eller göra något runt hemmet förrän julafton passerat och nyåret nalkades.
Jag köper därför massa nytt som kommer bli jättefint till jul. Köpte dessutom en gran som vi ska pynta! Längtar något så otroligt efter att få pynta!! :)

Jag var med John på jobbet och sov bort det mesta av tiden. Förlåt älskling för att jag är så dåligt umgänge. Samma dag var jag med Sara i Ullared (2 besöket) och fick se hennes lägenhet. Jag var lite skeptisk med tanke på att det är Sjöbo och att hon köpte en lägenhet så fort och billigt. Men den var jättefin! Jag hade mer än gärna köpt en precis likadan för den summan hon gav!

Och nu är jag på jobbet igen och sliter. Missade ett möte med hela avdelningen i tisdags, men fick min handduk och nyckelband idag istället :) Ericsson Borås 40 år! Woho..!

Fun fact: Jag har jobbat på Ericsson i 5 år till och från. Bra med pengar om inte annat :)


Längtar efter julen..

Kommentarer
Postat av: Syrr

Åh, jag är så glad för din skull! Välkommen in i den fantastiska julens klubb!

2010-11-21 @ 14:27:59
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0