Day 3, down hill

Den här helgen har gått fort, precis som alla andra när man bara jobbar bort tiden. Skillnaden på den här och de andra är att jag mått sämre för varje dag. Just nu sitter jag och nyser för fullt, försöker desperat andas genom näsan och pratar i en sådär het hes röst. Ska bli skönt att lägga sig och sova några timmar innan det är dags att börja veckan.

Ska gå på stan idag, kanske sola. Ska göra det helt själv, brukar alltid vara med någon kompis annars. Mixie kommer som sagt idag och då blir jag lite bunden till att stanna hemma. Gillar inte att lämna henne mer än max en timme.

Det var länge sedan jag drog en Fun-fact om mig själv så jag tänkte berätta en nu, något som John inte hört förut.

Fun-fact nr 70769595 (ungefär): När jag var mindre (ca fram tills 15 år) hade jag lite tvångsbeteenden. Jag kunde t ex tvinga mig själv att inte trampa på vissa grejer eller göra något två gånger. Jag inbillade mig själv att hemskheter skulle inträffa om jag inte gjorde på ett visst sätt. Jag var nog lite "speciell" när jag var mindre :)


I Bosnien - innan flykten till Sverige.

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0