Min Måndag

Idag jobbade jag på Ericsson (igen). Nu jobbade jag utan Sara och förstaskift dessutom! Var rätt skönt att sluta klockan 3 och hinna med massa annat för en gångs skull :)
Jag skyndade mig hem, bytte om och gick till Hulta. Hämtade cykeln och tog mig till Friskis. Körde 50 min fys och cyklade hem igen :) Idag har jag äntligen tränat ordentligt, dock åt jag lite för mycket :/ Blir ingen mer mat ikväll, kanske lite fruktsallad? Känner mig lite som en självförvållande "Dave Pelzer"..jag läste nyligen Pojken som kallades Det.

Så vad fan gör man när hela ens liv försvinner? Träffade John varenda ledig sekund jag hade, så man blir lite vilsen när han försvinner.. Men jag tvättar. Nu kanske ni tror att jag är knäpp, men det är rätt kul :) Jag tycker om att tvätta för att sedan kunna hänga ut tvätten och vika den. Känns som att man fullgör en cirkel. Kommer troligtvis hata det någon gång i framtiden när jag får göra det varje dag, men just nu är det skoj. Vuxenpoäng?


Tömning om 2 timmar, yeay :D

Så i fredags pratade jag om hur jag skulle gå tillbaka till min diet och vanliga träning nu när John skulle åka bort. Jag sa att jag säkert skulle gå ner 4 kg, men Madde var tvungen att gå emot mig. Vad gör man då? Klart som fan att jag ska gå ner mer än så!! 1 vecka - 4 kg.. How hard can it be?


Fortfarande minst 6 kg som måste bort! I'll give it 2 weeks!

Nu blir det att maila älsklingen och hoppas på att han får tag på dator och svarar :)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0