Bad..

Jag har varit seg på att skriva, jag vet. Men hinner knappt med mig själv, ännu mindre bloggen. Mixie den jäveln löper just nu så hon har lämnat permanenta fläckar på vårat trägolv. Nån som vet hur man kan ta bort dem? De känns rätt permanenta iaf..

Jobbar nästan hela veckan så fotbollen får vänta ytterligare en vecka. Känns verkligen bra när man skjuter upp fotbollskarriären ;P Ser fram emot en saftig lön + återbäring i juni :D

2 tentor på fredag så det ska bli skoj. Pluggar just nu till matematiktenta, ska fan klara den nu! Pluggade aldrig tidigare så det borde gå bättre den här gången. Var skitkul när jag fick 13 p på första tentan och 12 p på omtentan. Man får fan inte sämre på en omtenta!!


Världens sötaste? :)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0