Sista dagen?

Idag är sista dagen för mycket, Sista soldagen på länge, sista lediga dagen, sista dagen utan John och sista dagen som jag köper skor på åtminstone en månad, Idag och igår köpte jag sammanlagt 21 par skor. Nu äger jag alltså 154 par.. Jag kan inte motstå Lager 157, Logofactory och Nellys outlet!
Jag och Sara har åkt runt i affärer, tränat och solat. Hon drog nyss med solstolarna :( Vi har inga eftersom vi inte kunnat ha det i lägenheten så det blir nog nsta inköp! Jag ligger kvar oh lyssnar på Spotify, solar ryggen och leker med datorn. Kan man ha det bättre?


Osmidigt att kolla in i solen kanske :P

Beställde hem en HTC Desire igårkväll. Min Xperia har äntligen börjat balla ur och nu måste jag köpa en ny telefon. Sara njuter av mina sms där varke k, m, h eller g funkar. Finns nog fler tangenter som gått på strejk.

Htc Desire :D

Ikväll blir det utgång så ska alldelles strax in och börja fixa lite här hemma så att jag slipper städa så mycket innan John kommer imorgon :) Ska bli underbartatt få träffa min pojke igen <3 25 h to go!

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0