Tredje Advent! :D

Den första advent överraskade jag John på morgonen med julmys, te, pepparkakor och annat gott, när jag kom hem på morgonen :) Men efter att ha tänkt det andra ljuset så började det första rinna och det blev plötsligt jobbigt. Eftersom jag ska till gekås på tisdag så blir det att köpa nåt sorts stearinstopp. Dessvärre är inte adventsstaken ett bra stopp..

Just nu går jag på penicillin (klurigt ord att stava till för övrigt). Har inget minne av att jag någonsin tagit pencillin eller någon antibiotika. Det värsta jag brukar få i mig är sprutorna hos tandläkaren. Det intressanta var att jag för några år sedan fick höra "så du är allergisk mot penicillin" från min tandläkare. Något varken jag eller min mamma visste om. Ännu intressantare är det att jag aldrig gjort allergitest så hur hon visste det är ett mysterium. Men nu går jag på pencillin så vi får väl se om jag tappar ett ben eller nåt :P

Slutar om 30 min, så ska ta och fixa alla last touches så att jag kan göra en snabb getaway!
Hoppas ni har en mysig tredje advent :)



Ett extra tillägg för er som alltid är "för" upptagna: Tid är inte något man har, det är något man tar sig. Visa de ni håller kära att de är guld värda, innan det är för sent

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0