Söndagen och de sista dagarna..

Då taggar jag inför min sista arbetsdag för ”veckan”. Har sovit riktigt dåligt pga inflammationen. Var tänkt att jag och John skulle åka ut till Fristad för att hälsa på hans föräldrar, men vi kom inte upp förrän vid 4. Penicillinen skulle ta 2-3 dagar tills den gav effekt och efter idag har jag ätit penicillin i 3 dagar. Jag får hoppas att jag inte har några problem när jag kommer hem imorgon.

 

Har för övrigt bara 5 arbetsdagar kvar, 3 nästa helg och sen så jobbar jag bara 1 över jul och 1 över nyår. Jag ska dock jobba övertid i veckan och det skadar väl aldrig om det nu är min sista arbetsmånad. Är lite kluven när det kommer till vidare jobb. Samtidigt som jag gärna vill jobba och tjäna pengar, så känner jag att jag missar mycket tid ihop med John och andra nära & kära. Jag försöker tänka på att de riktiga vännerna består oavsett.. :)

 

Hoppas eran helg varit underbar!

 

Ps. På tal om att ”Tid är något man tar sig..”. En vän som alltid tar tid för att träffa mig, bästa Sara :)

 

Friends since 2001


Kommentarer
Postat av: Becka

Hrm, jag hoppas du mår bättre snart! Kramar!

2010-12-13 @ 12:37:52
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0