God morgon..

Jag vaknade ca 1 timme sen och bestämde mig efter 30 min vridande och vändande att jag lika gärna kunde gå upp. Jag har sovit 6 timmar ungefär så det gör inte så mycket att jag gick upp tidigt.

Har tänkt mycket på mina vänner på senaste. Jag har få vänner som jag kan kalla bra/nära vänner. Jag har alltid trott att de är "utvalda" av en anledning.. Men om de ljuger för mig, även om det handlar om de själva, så känns det som att det egentligen inte är en bra vänskap. Ett fint exempel är om jag frågar om något spännande hänt idag och de säger "nej", men att de egentligen träffat kungen. Det var ett litet extremt exempel, men liten som stor grej. Det är jobbigt när man dessutom ställer "rätt" fråga, men ändå för en lögn tillbaka.

Nej, nu ska jag spela Fable och smutta på mitt varma vaniljte :)


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0