God morgon, god dag.. god natt..

Jag sov riktigt dåligt i helgen så jag lyckades somna runt 11 igår kväll. Jag och John lägger oss sällan samtidigt och det känns som en dålig vana (för min del). Problemet var att jag vaknade runt halv 5 för att springa på toa. Jag lägger mig bums under täcket igen, men en timme senare låg jag fortfarande och grubblade på allt och inget. Så ca 5:20 imorses tog jag på mig och började städa, fixa frukost, diska osv.
Det är fortfarande förmiddag och jag har varit uppe i över 5 timmar. Börjar känna mig lite trött faktiskt, men jag har tvättid om en halvtimme. Hade varit mysigt med någon som höll mig sällskap i tvättstugan, men det lyxen har jag inte.

Dricker nu vaniljte och njuter av min ledighet. Det var nog Becka som introducerade vaniljte för mig. Tack, tack och åter tack. Det är enligt mig det godaste teet som finns att hitta! Mysigt :)


Världens sämsta inbyggda webcam? Kanske..

Kommentarer
Postat av: Becka

Det var så lite så :) Jag dricker det fortfarande. Med honung. Det luktar så gott i hela lägenheten när vaniljteet är varmt.

2010-12-07 @ 23:57:42
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0