Vad har hänt btw?

Det är rätt mycket som händer mig och andra. Och vad är Zerina bra för om inte skvaller och överdriven ärlighet? Here it goes..

- Sara och Alex, fortfarande tillsammans, firade 1 år nyligen och är nu på semester i Paris och London. Vad händer efteråt? Who knows.. jobb?!
- Sara ska troligtvis jobba på extern rep istället för plugget.
- Jag vill desperat lämna plugget, för stunden. Och istället fokusera på jobb eller annat ett tag.
- Jag och John letar lägenhet. Allt känns bra och oroa er inte, det är inte för tidigt :)
- Madde flyttar till Kalmar för att plugga mediekommunikation.. tror jag fick det rätt :P
- Anna K flyttar till Sollefteå (jag har inte stavat fel nej) för att plugga nåt med barnens rättigheter (kanske?). Sollefteå har färre antal invånare än Brämhults kommundel :P
- Jag har insett att alkohol inte är min grej. Blä..
- Jag har runt 180 par skor. Det får fan räcka nu!
- Alexander Thor (mitt ex) ligger 7 tentor back. Det är 8 tentor under ett år. Får nästan säga grattis, det är en bedrift! Han kommer för övrigt fortsätta jobba till höst, på Saras avdelning.
- Fidde lyckades ragga upp en tjej! Nyhet eller vad?!
- Cissi bor nu utanför Borås med Oliver i en villa som de hyr. Hon ska börja plugga på Borås Högskola. Tekniskt basår.


Har jag glömt någon? Kan smyga in på att jag håller tummarna för att Tina ska bära på en till liten småtting snart.

4 dagar kvar till Sarajevo, och 2 vecokr utan John :(


Tur att jag ska dit där det är soligt..

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0