Vikt

Jag älskar att väga mig hos Alex. De har en sån där "lyckovåg" som visar lagom mycket för lite. Fast jag hatar att jag vet om att den är fel. Det ligger på ca 1,5 kg mindre än den egentliga vikten.
Jag joggade idag, ca 5 km. Får verkligen tvinga ut mig själv..

Helgen spenderade jag i Dannike, främst med boken vi har litteratur seminarium på: Kvinnan som gick in i dörrar. För er som läst den: jag lider med er, för er som inte läst den: tänk inte ens tanken! Jag vet inte vad det är med läraren som väljer ut våra böcker, men alla har de innehållit massa svordomar och fult språk. Jag är väl inget helgon när det kommer till sånt, men jobbigt att läsa.

Ska fortsätta städa o greja här, behöver verkligen göra mig av med grejer.


Helt osminkad och naturligt "vacker" :P

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0