Trött

Nu är jag tillbaka från London för andra gången. Trodde det skulle bli annorlunda när jag var borta med Alex, att jag inte skulle vara tvungen att ta på mig massa extra plagg. Jag fick slänga mina skor och ta på mig de som tog mest plats. Hade på mig en väska som jag gömde under mina 2 (JA TVÅ) jackor eftersom den inte fick plats i mitt handbagage. Suck.. nån gång ska jag väl lära mig. Jag skulle aldrig kunna bo i London. Hade spenderat upp alla mina pengar på shopping och fått bo på gatan.

Nu svamlar jag mestadels eftersom jag är trött. Har satt upp massa auktioner på tradera då jag insett att jag inte använder ens en tiondel utav kläderna jag har. Sara är sugen på bakluckeloppis - det är inte jag...

Får säga god natt nu och höra av mig senare när jag är mindre trött. Take care


Zerina ♥ Steve Madden skor (and these babies are mine!)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0