Dumt.

Om en månad åker jag till england, Birmingham rättare sagt för att besöka ett "engelsktalande land". Jag ska bo hos mina kusiner i 2 veckor och besöka en skola under dagarna. Vi ska blogga under tiden vi är där och ta massa foton. Jag har redan en blogg, obviously, men det vore nog lite dumt att visa upp den här för lärare och elever på skolan.. Fast jag har nog varit rätt duktig och diskret ändå, eller? Någon som kommer ihåg att jag skrivit något elakt om lärare/elever/skolan? Ska undvika att sprida bloggen iaf ;)

Ledig imorrn, bloggar mer och kanske visar lite nytt jag skaffat! Här har ni en bild från flygplatsen (Stansted) efter en natt utan sömn och gårdagens smink. Hatten köptes i London I'm loving it!



Take Care

Kommentarer
Postat av: elin leijon - bloggdesign

Vill du ha en ny bloggdesign så är det bara att kika in :)

2009-09-09 @ 02:18:09
URL: http://elinlion.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0